Thursday 31 December 2015

Godt nytt år og nyttårsforsetter

Godt nytt år og jeg håper dere får en fin feiring. Siden det tross alt er nytt år, tenkte jeg at jeg burde pønske ut noen forsetter jeg skal prøve meg på.

Mine forsetter er ihvertfall disse (kan være ting blir endret i løpet av året);
Bestå på alle eksamener jeg skal ta dette året
Komme meg til tannlegen for sjekk
Strikke for The Big Knit, hvis det arrangeres i år
Bli ferdig med å skrive fem års planen min
Skrive en bok/roman
Ta et kurs via Coursera i sommerferien
Skrive et budsjett og holde meg til det, i tillegg til å holde meg unna impuls/unødvendige kjøp
Jobbe som frivillig
Komme i kontakt med gamle venner jeg har mistet kontakten med, og prøve og møte dem med visse mellomrom
Begynne og date
Redusere haugen med "craft supplies" jeg har liggende, enten det er til smykkelaging, strikking eller annet

No comments:

Post a Comment