Wednesday 23 December 2015

Månedens Glossybox

Jeg kan innrømme at jeg foretrekker kosmetikk som IKKE er testet på dyr, men jeg har av og på hatt abonnement på Glossybox i cirka ett år.

I går fikk jeg ihvertfall månedens pakke, som hadde "The Positivitt Box" som tema, og jeg endte opp med å få blant annet leppestift og øyenskygge. Hver måned kan en få tilsendt 5 produkter i en eske, og det koster 179 kroner per eske. Fordelen er at en får testet ut nye produkter en kanskje ikke ville kommet over hvis ikke, ulempen er at det ofte er produkter som er testet på dyr, som gjør at jeg i mange tilfeller ikke er helt overbegeistret, men det som jeg eventuelt ikke bruker, har jeg gitt vekk til venninner som kan ha bruk for det. Ja, jeg visste sånn sett hva jeg gikk til når jeg bestilte abonnementet, men det er også litt av grunnen til at jeg har avsluttet abonnementet og per nå i dag, kommer siste esken min i Januar.


No comments:

Post a Comment