Wednesday 16 September 2015

Hvordan planlegge outfits?

Jeg kan innrømme at jeg en gang i blant bare tar "det første og beste" fra garderobeskapet om morgenen når jeg skal finne klær. Når jeg har litt bedre tid, eller er smart nok til å planlegge litt, er det ofte noe strategier jeg har. En ting er sikkert, jeg er delvis i zombie-tilstand før jeg har dusjet og fått i meg kaffi, så jo mindre stress/tenking, jo bedre.

Den første strategien er hvis jeg har et skjørt eller en bukse jeg har planer å bruke 3-4 dager fremover, finner jeg klær i skapet som passer til, og henger det på døren(e).

En annen strategi er hvis det er et spesifikt plagg jeg vil bruke, men ikke vet hva jeg skal ha til, hender det at jeg søker på Pinterest. la oss si med søkeordene "suspender skirt outfit", og finner inspirasjon derfra, og har i bakhodet hva jeg har i garderoben som kan brukes.

No comments:

Post a Comment