Tuesday 31 May 2016

Oppsummering av måneden; Mai

Jeg satte meg noen mål i begynnelsen av måneden, og nå kommer en liten oppdatering på hvordan det gitt. Jeg slenger med fullførte mål angående "spring bucket listen" jeg skrev tidligere, bare for å få med mest mulig.

Fullførte mål;
Ha "utrenskning" i fryseren i form av og spise/bruke opp så mye som mulig av det som er i fryseren
Så frø
Mate ender
Tur på biblioteket
Boksalg på Sølvberget
Dewey's Readathon
Kafétur
Ta natur/landskap/dyre-bilder
Art Abandonment
Bestå på den muntlige eksamenen jeg skal ha i slutten av mai
Bake gulrotkake

Mål jeg ikke fullførte;
Tur på museum (18. mai er det gratis inngang på Museum Stavanger i forbindelse med internasjonal museumsdag)
Gå på tur
Komme i gang med yoga
Gå på kino
Lage tiramisu

Selv om jeg ikke fullførte alle målene, har jeg ihvertfall fått unnagjort en del. Hvordan går det med mål du har satt deg?

No comments:

Post a Comment