Friday 8 April 2016

En liten pause i pensumlesinga

Av og til er det litt vel kaotiske tilstander på universitetet, og siden jeg er ferdig med pensumlesinga til semesterets forelesninger i et av emnene, bestemte jeg at jeg i dag skulle ta en liten pause fra pensumet i det andre emnet, og ta meg en liten velfortjent luftetur i Stavanger. Jeg hadde uansett noen bøker jeg måtte levere på biblioteket, så jeg brukte det som påskudd for å komme meg ut (utrolig hva småærend kan gjøre).

Jeg følger tydeligvis ikke mye med i nye filmer, siden jeg ikke ante at det ny TMNT film på kino. Takket være denne figuren av Donatello, fikk jeg det med meg.

Jeg har likt The Addams Family i flere år, og denne Wednesday Addams-varianten får meg alltid til på smile.

Jeg klarte ikke å motstå fristelsen da jeg kom over noen kulelys på tilbud hos Kremmerhuset, samt jeg endte opp med to engelske pocket fra Norli (den nederste var på tilbud).

I tillegg har jeg til slutt somlet meg til å få tak i et Starbucks-kort, etter å hatt vurdert tanken en liten stund.

No comments:

Post a Comment