Sunday 7 April 2013

Så mye å gjøre

Beklager at det har vært noe stille på denne bloggen den siste tiden. Selv om jeg har hatt påskeferie, har jeg på generelt basis hatt en  travel periode, blant annet med en innlevering i byhistorie rett før påske. Ja, jeg måtte skrive en oppgave på 2500 ord om kommunereform og norsk byutvikling etter andre verdenskrig og jeg kan ikke si at det var det mest mentalt stimulerende jeg har gjort.

Nå har jeg "bare" en innlevering i senmiddelalderhistorie (om hekseforfølgelse, som er "noen" hakk mer spennende), i tillegg til tre eksamener som står for tur. Og 10 forelesinger igjen, hvis jeg har talt opp riktig.

Forresten, så kom jeg over en noe interessant blogg via Facebook her om dagen. Et av innleggene jeg vil anbefale er dette. Noen av punktene gir jeg kanskje f**n i, mens andre av punktene har noe for seg.

No comments:

Post a Comment