Sunday 13 January 2013

Tilbake på campus

Denne uka var jeg tilbake på campus, med et nytt semester i vente. Har historie som breddefag og dette semesteret består av senmiddelalder historie, Ex. Phil (filosofi) og byhistorie. Det har vært noe kaotisk med å få orden på alt, enten det har vært pensumbøker, seminargrupper, timeplaner og what not.

Om ikke annet fikk jeg en kanonstart på senmiddelalder; to forelesinger om svartedauden og en fin bunke ekstramateriale en kan lese på. Jeg har lenge vært interessert i historie, spesielt krigshistorie og medisinsk historie, så svartedauden passet meg utrolig fint (ja, jeg har mine sære sider).

Forhåpentligvis vil kaoset snart roe seg, men det er nok å ta seg til dette semesteret med i hvert fall 2-3000 sider å lese og totalt seks vurderingssituasjoner. Det er til tider kjekt å studere, men pokker hvor stressende det kan være til tider.

No comments:

Post a Comment